
ORGANISED ENGLISH PLAYDATES – ACTIVITIES FOR CHILDREN UP TO THE AGE OF 3 WITH A CARETAKER czyli tematyczne zabawy dla dzieci w wieku do lat 3 z opiekunem prowadzone wyłącznie w j. angielskim
ENGLISH PLAYDATES 


czyli tematyczne zabawy dla dzieci w wieku od 2 lat do 3,5 lat z opiekunem, prowadzone wyłącznie w j. angielskim.
Gdzie
? Pracownia CZTERY DŁONIE Osiedle Stefana Batorego 16, 60-687 Poznań
Kiedy
? sobota, raz w miesiącu, 10:00
W skrócie:
– pewne stałe elementy budujące poczucie bezpieczeństwa u dzieci, np. rutyna przywitania i pożegnania
;
– tematy bliskie doświadczeniom dzieci
;
– zabawy statyczne budujące umiejętność skupienia uwagi u dzieci
;
– zabawy ruchowe![]()
![]()
;
– tematyczne piosenki i rymowanki![]()
;
– proste prace plastyczne![]()
;
– zabawy sensoryczne![]()
![]()
;
– czytanie anglojęzycznych książeczek i opowiadanie historii z rekwizytami![]()
.
Czas trwania
: około 50 minut + chwila swobodnej zabawy i rozmowy, czytania książek tematycznych, które przynoszę czy poznawania innych materiałów, które oferuję.
Liczę na pełne zaangażowanie
mamy, taty, niani, babci, …, bo razem zabawa jest lepsza, dzieci czują się bezpieczniej, no i oczywiście chętniej się angażują oraz próbują naśladować
.
Jeśli znacie dobrze j. angielski, czujecie się w nim pewnie, a może nawet, tak jak ja, włączacie go do życia codziennego Waszych dzieci, to idealne miejsce dla Was![]()
Jeśli natomiast mierzycie się z barierą językową i szukacie pierwszych kontaktów z językiem obcym dla Waszego malucha to tym lepiej. Z pewnością skorzystacie oboje![]()
Głęboko wierzę w sens wczesnego otaczania dziecka językami obcymi i dlatego tworzę dodatkową sposobność również dla Waszych dzieci!![]()
Book time

dla dzieci 4-5-letnich o 11:30
W skrócie:
– na początku zabawy z wykorzystaniem treści i słownictwa z książki oraz aktywności inspirowane jej tematyką
;
– wspólne, aktywne czytanie książki, z elementami czytania wrażeniowego lub też uproszczona wersja książki na bazie ilustracji, pozwalająca na lepsze zrozumienie treści (zależy od konkretnego tytułu i danej grupy)
;
– praca plastyczna, czasem plastyczno-techniczna, wkomponowana w zarys całych zajęć, jako przestrzeń wspólnych działań dziecka z rodzicem/opiekunem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
;
– eksperymenty lub inne działania STEAM![]()
.
Całe zajęcia prowadzone wyłącznie w języku angielskim – pełne zanurzenie w języku!![]()
Skąd ten pomysł?
Jesteśmy z moim synem zakochani w książkach![]()
. Czytamy je nałogowo, i polskojęzyczne i te anglojęzyczne.
Wielokrotnie działają one na mnie inspirująco
. W trakcie lektury w mojej głowie pojawiają się pomysły na rozwijające zabawy i aktywności okołoksiążkowe.
Czasem są to również eksperymenty
czy sposoby na poszerzanie wiedzy, np. o cyklach rozwojowych.![]()
„Craft” jest wg mnie swego rodzaju zwieńczeniem, miejscem na bardziej zaplanowane działania plastyczno-techniczne lub przestrzenią działań kreatywnych z różnymi materiałami, jak choćby fasola, drewno, czy glina.
Czas trwania
: około 50 minut (choć często zdarza się dłużej…
) + chwila swobodnej zabawy i rozmowy, czytania książek tematycznych, które przynoszę czy poznawania innych materiałów, które oferuję.

Ania – Anglish – English with Ann
Jestem absolwentką anglistyki i pedagogiki oraz studiów podyplomowych z zakresu nauczania dzieci języka angielskiego.![]()
Mam w swoim dorobku pracę w szkole językowej
, przedszkolu publicznym i prywatnym językowym
oraz najcenniejsze – doświadczenie zdobywane codziennie w relacji z moim 5-letnim synem
, którego wychowuję w sytuacyjnej dwujęzyczności zamierzonej. Komunikuję się z nim przez dużą część naszego wspólnego czasu właśnie w języku angielskim
, czytam mu wiele anglojęzycznych książek
i staram się oferować mu inne zachęty językowe w postaci anglojęzycznych aplikacji edukacyjnych, kreskówek
i, co niezwykle ważne, anglojęzycznych znajomości![]()
![]()
.
Od kilku już lat udzielam także lekcji prywatnych (online
i stacjonarnie![]()
) dostosowanych do uczniów, wzbogacam warsztat pracy i poszerzam umiejętności![]()
![]()
.
Przygotowuję do egzaminów, prowadzę ustrukturyzowane lekcje oraz konwersacje z dorosłymi, a także zajęcia z uczniami szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
